2016. január 29., péntek

Véleménykifejtés#1 - perfect dizájner vagyook, nekemteneee

Sziasztok fiúk, lányok!
Úgy döntöttem, egy új cikksorozatnak kezdek neki. Teljes mértékben saját, vinni csak forrással lehet. Köszipuszi.

Most egy kitalált történetet írok le, hogy lássátok, miről szándékozom beszélni.

Marga A. B. C. Vok, a Marga desing (namostkomolyan... Egyesek tényleg nem tudják eme két betű sorrendjét) főadminnya. Rendelhecc tőlem árny. Képet névreszólót stbi. Ja és nincs sz.f. Mer prof vok Es ja.

Lgjobb szerkim:

Már értitek Mire szerettem volna kilyukadni. Egy kérdésem van csak MIÉÉÉRT??? MIÉRT TETTED EZT VELEEEEM?

Először is. Két nagy csoportja van a kezdőknek. Az egyik, aki tisztában van azzal, hogy kezdő, a másik fele pedig aki nincs. Én most az utóbbi esetet fogom kivesézni.

Adott nekünk ez a Marga A. B. C.
Igazi nevén Kis Judit, de ő Marga szeretne lenni. Ok. Megnézett egy blogot, és látja ám, hogy a szerkesztőjét úgy hívják, Carmen C. Marga nem tudja, hogy ez a hölgy becses vezetéknece Collins, ő csak egy cé betűt lát. Belelkesedik, és mivel nem egy kreatív leányzó kiválasztja az Abc első három betűjét, az A-t, a B-t és a C-t. Örül mint majom a farkincájának, hogy megalkotta a nevét. Elkészíti a blogját, az egyik alapsablonba behelyezi a fejlécét és rányom a publikálás gombra. Oké, ez eddig Rendben van. Ezután következik az, amitől felforr az agyvizem. Rendel tőle Hope D. E. F. Egy fejlécet és 3 nap múlva meg is kapja azt. Hope nem egészen ilyenre gondolt, magyarán nem tetszik neki és ezt próbálja kultúráltan megírni a mi Margánknak.

 Szia! Köszönöm szépen, hogy időt szántál rám, de én másmilyet szerettem volna. A levelemben feltűntettem, hogy kéket szerettem volna és nem pinket, Valamint Rihannát szerettem volna főszereplőként látni nem Violettát. 
Üdv
  
 És ekkor a mi cuki-muki designerünk benyomja a caps lockot és megmondja a tutit.

NA IDE FIGYEJJ! NEM ÉRDEKEL A RENDELÉSED, SZ@ROK RÁ MER SOKKAL JOBBAN NÉZ KI. ÖRÜLHETNÉL H EGY IEN PROFI ELVÁLALT TÉGED ÚGYHOGY RAGD BE AZT A ROH@DT KÉPET OK????
SORRY HA FÁJ A IGASSÁG MIÉRT JÖTTÉL IDE?

Megkérek minden olyan embert, aki rövidke bejegyzésem után magára ismert, hogy sűrgősen süllyedjen el szégyenében.

Remélem tetszenek az ilyesfajta bejegyzéseim, a viszont hallásra!
Carmen Collins 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése