2016. január 24., vasárnap

Kritika #1

Helló földlakók! 


       Rengeteg rendelés érkezik. Nagyon, de nagyon örülök neki! :) Mióta visszatértem, az első        kritikám! Kezdjünk is bele!

A történetről: 
   Egyszerűen annyit tudok mondani: Azta! Izgalmas leírások, részletes környezet és e mellett elképesztően jól írja le a halál közelségét. Helyesírásban én nem találtam hibát, de mentségemre legyen szólva, hogy nem vagyok ötös nyelvtanból..Nagyon tetszik a történet, mivel Scotot kifejezetten jól írja le és a helyszín is varázslatos leírást kap. Részletes, ijesztő szinte az olvasó is oda képzeli magát, mivel nem kapunk külön leírást a hölgyről. Elég valóséghű

10/9
Design:
   Nem tudom kérted e de én leírom. Oda vagyok érte! A fejlécen a felirat túl kicsi de ettől eltekintve nagyon tetszik, Jó az elhelyezés és kissé vidám környezetet az egy ilyen mély mondani valójú történethez. Letisztult és egyszerű.
 10/8

Össz.: Várjuk a folytatást! Csak így tovább! :)  
20/17 


1 megjegyzés: