2015. július 15., szerda

Kritika || ASH

Sziasztok! Meghoztam a kritikát a (Gond)terhes című blogről. Író: Netty L. Nelson

xxx




Design:

Alapjáraton jó ránézni, de nekem ez a piros a szolíd zöldhöz képest nagyon erős. A chat színei nagyon szépek, a menü viszont nem az én stílusom. Főleg a betűtípus. Mivel az a menü, navigáció, akárhogy is írjuk, fontos szerepe van. Én nekem egy ciráldásabb betűtípus jobban tetszene.
10/9

Fejléc:
Igen-igen, az erős piros színt már említettem, az nekem túl erős. Viszont a amit most írok, azt nem sokan kapják meg tőlem. Tetszik a betűtipus. Pedig azok terén borzalmasan válogatós vagyok.
A bennelévő kis idézetek feldobják az egészet. És az egész borzasztóan összhangban van. A két karakter ugyan nem a történeted karakterei, de jó választás. És az is szuper ötlet, hogy az „anya” és az „apa” aláírásai ott vannak.
10/10


Karakterek:

Lexie: Szimpatikus. Az alapján, hogy egy ekkora kamuba belemegy, közel sem gondoltam volna, hogy jó tanuló. De Imádom, hogy végre van egy kitűnő tanuló, aki nem az osztály legnagyobb strébere, hanem vagány

Violet: Ez mekkora őrültségeket csinál??!! Pont jókor jött, hogy meg akar javulni, már kezdtem nem szeretni.

Nagymama: Ez a tipikus, aranyos, sürgő-forgó nagyi! Nagyon aranyos, és meglepő, hogy nem akad ki a „terkes vagyok” bejelentésen, amikor még azt se tudja, hogy a lányának lenne pasija. Én itt egy picit hiányoltam a mérgelődését, hogy még be se mutatja a barátját, közli, hogy gyereke lesz.

Nagypapa: Zseniális!!! Imággyuknagypapáááát!!!!

10/9

Történet:
Magával ragad. Az, hogy eljátsza, hogy terhes,  ráadásul egy beképzelt idiótától, 19 évesen csak azért, hogy Vio nem menjen ”katonának”, az... az... az szuper. Helyesirási hibákkal nem futottam össze. De egy valami nagyon furcsa nekem. Ha... Valaki terhes.. akkor azon egy idő után meg kell hogy látszódjon és meg kell hogy szülessen a kölök. De ezért lesz izgi, mert innen ezer meg egy úton tovább lehet majd menni, nem lesz sablonos és kiszámítható.
10/10



Sajnálom, hogy akárhogy is erőlködtem, ilyen kurta lett a kritikám. További jó írást, én ezután is követni fogom. 


ASH

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése