2016. január 31., vasárnap

Kritika #2



A történetről:
 nem tudok túl sok véleményt kifejteni, mivel rengeteg rész van és azt vettem észre (így bele-bele) olvasgatásból, hogy érdekes történet. A helyesírásban nem találtam hibát (mentségemre szól, sose voltam jó nyelvtanból). A stílusa az irományoknak egészen tetszik!
10/9

Design:
Hát...itt van mit javítani. A szöveg az átlátszó résztől eléggé olvashatatlan, helyenként. Azt javaslom ne legyen ilyen áttetsző a háttér. Azt mondom csinálj egy oldalak modult ahol lesz főoldal meg olyan h évadok. Kissé hosszadalmas meló de megéri.
10/6

Fejléc:
Nem rossz, de jó se A felirat nem a legjobb helyen van ezért nem vagyok oda érte. A karakter kivágásával is gondok vannak, viszont ettől eltekintve tetszik! :) 
10/8

Modulok:
Túl kevés. Rendezetlen és kissé zavaró. Oda lehet tenni navigálót, hogy mit hol lehet találni. Ez így nem stimmel.
10/5

Összesen: 40/28

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen:D Tudom, hogy nem a legszebb a kinézet, de nekem nem az a fontos:D

    VálaszTörlés