2016. január 15., péntek

Interjú - Lyla Campbell

Sziasztok!
Most egy olyan személlyel készítettem interjút, akinek a munkái tényleg az awrhh katevóriába sorolhatók.
Nagyon felnézek rá és csodálom. És ez a személy nem más mint.... A reklám után folytatjuk Lyla Campbell!
Ui: köszönjük szépen a 7000 kattintást és sok sikert az összes ma felvételizőnek!

Mi ösztönzött arra, hogy elkezdj szerkeszteni? 
Az ösztönzött, hogy láttam, ahogyan egyre csodásabb kinézetek születnek a blogokon, és amikor én elkezdtem, még alig-alig használt valaki kódos kinézetet, csak szimpla szövegdobozokat, így én is szerettem volna megtanulni, mert mindig is próbáltam magamnak megcsinálni az ilyeneket és nem másokat terhelni. Ugyanígy voltam a kinézetekkel is, azért tanultam meg kódolni és azon vagyok, hogy minél szebbek legyenek a munkáim.

Mit szeretsz jobban, az írást vagy a szerkesztést?
Írni sokkal jobban szeretek, mert bár szerkeszteni jó móka, azért az inkább csak szórakozás, meg másoknak szeretnék vele segíteni, de magamnak írok, és sokkal több mindenben segít, többek között levezetni a stresszt, kiadni magamból mindent, és amúgy nagy hatást gyakorol a személyiségemre. Egy fejléchez idő kell, kreativitás és megfelelő alapanyag, de az íráshoz jóval több, így azzal komolyabban is foglalkozom.

Mit tanácsolsz azoknak, akik hasonló úton szeretnének haladni, mint Te?
Hogy semmiképp ne adják fel, viszont erőltetni sem szabad. Ha kényszerből csinálja valaki, az meglátszik a teljesítményen is. Persze nem árt noszogatni magadat, de ha nyűg, akkor inkább pihentetni kell. Nekem is volt olyan, hogy úgy éreztem, ez nem én vagyok, sőt, elég hosszú időszak volt, addig szüneteltettem, aztán újult erővel tudtam visszatérni, ami a munkáimon is előrehaladást eredményezett.

Több blogban is szerkesztesz. Melyik a legkedvesebb számodra? 
Jelenleg igazából csak két működő blogom van, a Critism és a Jó blogok tárháza. Az előbbiben hihetetlenül aranyosak a lányok, nagyon jó csapat és most nagyon élvezem, de a JBT már szinte az elejétől végigkísért, szóval azt mondanám itt. Voltak hullámvölgyek, most is vannak, sőt, egy időben be is akartam zárni, de nagyon fontos nekem.

Vannak blogger barátaid? 
Vannak, jócskán. Senkit nem szeretnék kihagyni, úgyhogy csak nagyvonalakban elmondanám. Jelenleg van egy beszélgetős csoport, ahol mindenkit nagyon szeretek, Brynn, Leona, Astrid, Nicolette. Ott van Barby is, akit régebb óta is ismerek, vele nagyon sokat beszélgetek, illetve Merci is, aki az utóbbi időben a legjobb barátnőmmé vált. Kingával vagyok még nagyon jóban, illetve Rosával is. Mostanában Petrával szoktam beszélgetni, illetve VA Gigerrel is. Néha Peytonnal írogatunk, meg Laurennel. A Criticism lányokkal lettem most nagyon jóban, illetve bár sajnos voltak veszekedések, a BD csajokat nagyon szeretem, a régi tagokat is beleértve. Lexivel voltunk nagyon jóban, Kittivel is beszélgettem, Rina, Gin, Ropi, Nettyvel nem rég kibékültünk, Tiarát, egy régebbi tagot nagyon megkedveltem és annyian voltak még, igazi család! Mostanában sajnks kevésbé aktívak, de Khyira, Xavier és Sophie voltak még jó barátaim, illetve Lusie-val is sokat beszélgettünk. Ennyit a nagyvonalúról 😃 Remélem senkit nem hagytam ki!

Melyik az a feltörekvő design blog aminek nagy jövőt jósolsz?
Mostanában annyi új blog nyílik és egyre többen tanulnak meg gyönyörűbbnél gyönyörűen designt csinálni, szóval őszintén nem tudom.

Melyik az a történetes blog amiben hatalmas jövőt látsz?
Kinga nem rég küldte el a blogját Aranymosásra, szerintem neki mindenképp nagy jövője lehet, ahogyan egyébként a KKK-ból Stellának és Alice-nak is, mindhárman nagyon tehetséges írók. Rajtuk kívül pedig nagyon sok nagyszerű író volt, de az utóbbi időben nem olvastam túl sok blogot, szóval nen tudom, de a bloggeren nagyon sok gyöngyszemmel találkozik az ember.

Kit tartasz jó írónak? 
Most inkább nem kezdeném el sorolni, mert túl sokan vannak. :D

És végül: Mit gondolsz a Nevermind Blogdesignról?
Bár még van hova fejlődniük a lányoknak, tehetségesek, és nagyon hasznosak az oldalra felkerülő tartalmak!
Köszönjük

Remélem tetszik nektek az ilyesféle post, én nagyon örültem, hogy így elbeszélgettük Lylával
Carmen Collins

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése