2015. május 9., szombat

#Kritika 1



Fejléc:
 Nekem nem nyeri el teljesen a tetszésemet. Kicsit aránytalannak tartom. A fekete-fehér könyvsor a közepén,nem az igazi. A szöveg nem illeszkedik és a többi része aranyos. Figyelj még arra,hogy ne legyen két oldalt az a fehér csík. Eléggé zavaró.
10/6.5

Design:
Nekem kissé zavaros. Van olyan modul ami tetszik,de van ami zavaró. Az,hogy két oldalt van nem jelent feltétlen rosszat,de figyelj a rendezettségre. A háttér nem illeszkedik és a chat-box kicsit befigyel. Ezekre fontos,hogy figyelj oda.
10/7

Tartalom:
Mivel én is szeretek olvasni tetszik amit itt látok. Érdekesek a bejegyzések és ha jól látom rendszeresek is. Minden tetszik ezen a téren.

Összesítés:
Ügyes vagy. Amiket kiemeltem arra figyelj oda,de egyébként nyerő a blogod. Tetszik és remélem minél több megtekintőd és feliratkozód lesz. :)
30/23,5








1 megjegyzés:

  1. Köstftezönöm a kritikát :-) Az új fejlécem elvileg már készül egy ideje. A fehér csíkokat én tettem oda, tudom hogy szörnyű, de nem jutott jobb eszembe, mert mindig kihúzta balra, én meg azt szerettem volna, ha középre kerül. Szóval, ha erre lenne valami tipped, szivesen fogadnám. :-) Azt viszont nem teljesen értem, hogy mit takar az, hogy a chat-box kicsit befigyel? És mik a zavaró modulok? Ezeket azért kérdezem, mert teljesen laikus vagyok a design témában, és minden apró infómorzsa jól jön :-)

    VálaszTörlés